Vedete romanesti

Stewardesa care a umilit-o pe Loredana Chivu a câştigat procesul cu TAROM!

anna-ariesan

Anna Arieşan, stewardesa care a desfinţat-o pe Loredana Chivu, a câştigat procesul cu TAROM. Tânăra a dat compania în judecată pentru anumite drepturi băneşti restante, şi are de încasat o mica avere.

   

Arieşan a fost în vară protagonista unui imens scandal după ce a pozat-o pe Loredana Chivu în avion şi i-a criticat vestimentaţia, motiv pentru care este cercetată disciplinar de către TAROM. Stewardesa a dat compania în judecată alături de mai mulţi colegi de-ai pentru, obiectul procesului fiind drepturi salariale, iar zilele trecute instanţa i-a dat câştig de cauză.

”Obligă pârâta (TAROM) la plata către fiecare dintre membrii de sindicat a diferenţelor salariale reprezentând sporul de aviaţie în cuantum de 20% aplicat la salariul de încadrare lunar negociat, începând cu luna iulie 2012 şi până la data de 5.10.2016, data pronunţării prezentei hotărâri, (proporţional cu perioada lucrată de fiecare dintre aceştia în cadrul pârâtei), sume ce vor fi actualizate cu rata inflaţiei, la data plăţii efective. Obligă pârâţii la plata către fiecare dintre reclamanţi şi a sumelor reprezentând dobânda legală aferentă drepturilor salariale cuvenite potrivit prezentei hotărâri”, au decis magistraţii. Având în vedere că TAROM va trebui să plătească restanţele pe ultimii patru ani, Arieşan are de încasat o sumă frumuşică.


Scandalul a început în vară, după ce stewardesa a pozat-o pe Loredana Chivu în avion, a postat imaginile pe Facebook şi i-a comentat vestimentaţia. ”Cum naiba la 50 de grade să te îmbraci cu geacă din piele (galbenă) şi papuci gen (mov), plus o rochie fff scurtă care era tot galbenă, mai avea şi o geantă aurie. Ori am înnebunit eu, ori a luat-o moda razna”, a scris însoţitoarea de zbor. Iar pentru asta este acum cercetată disciplinar.

”Codul de Conduită al Însoţitorului de Bord şi cel de Etică al Companiei conţin prevederi clare, referitoare la atitudinea însoţitorilor de bord în relaţia cu pasagerii, reglementări ce au ca scop principal grija faţă de pasager şi nevoile acestuia. Ţinând cont de aceste aspecte şi de gestul neprofesional al angajatei noastre, Compania TAROM a iniţiat o procedură de cercetare disciplinară şi un proces de reinstruire al personalului de cabină despre responsabilitatea şi discreţia necesară în interacţiunile fiecăruia, în social media, astfel încât să nu aducă prejudicii pasagerilor sau imaginii Companiei”, a precizat TAROM.

To Top