Actualitate

Reactia CNN dupa o stire falsa preluata de site-uri internationale, in care era acuzat ca a difuzat materiale pornografice

Postul de televiziune CNN si operatorul de cablu RCN neaga ca, in aria Boston, ar fi fost difuzate materiale video pornografice in locul show-ului lui Anthony Bourdain, scrie The Independent.

Reteaua de televiziune CNN a negat ca ar fi fost difuzate materiale cu continut ”inadecvat”, joi seara, dupa ce, initial, a invinuit operatorul de cablu RCN pentru incurcatura, potrivit unui comunicat transmis vineri seara.

”Operatorul de cablu RCN a transmis, in Boston, 30 de minute de continut video inadecvat pe CNN”, a transmis initial televiziunea. ”CNN a cerut explicatii”, se continua in comunicatul de presa. Stirea falsa a fost preluata de numeroasa site-uri internationale.

Doua ore mai tarziu, CNN a luat partea providerului de pe coasta de est a Statelor Unite si a transmis: ”In ciuda celor publicate de presa, RCN ne asigura ca nu a existat nicio intrerupere in transmisiunea programelor CNN in Boston, noaptea trecuta”.

Aparent, operatorul de cablu RCN, din New Jersey, ar fi inlocuit programul ”Parts Unknown” al lui Anthony Bourdain cu un material video de 30 de minute al carui protagonist era starul transsexual Riley Quinn. Acesta din urma a multumit retelei pentru timpul gratuit de reclama.

Jeff Carlson, vicepresedinte si manager general al RCN Boston, a declarat pentru Variety ca vor fi facute cercetari, insa nu a gasit nicio dovada ca transmisiunea CNN ar fi fost compromisa.

”Doar o revizie tehnica a echipamentului individual implicat ar putea lamuri cum s-ar fi putut intampla asta. Ne-a fost confirmat faptul ca pentru acest client contul merge in regula”, a spus Carlson pentru Variety.

Scandalul a pornit dupa ce un telespectator a publicat un mesaj pe Twitter, prin care se plangea de incurcatura facuta.

Utilizatorul, identificat drept Rose, a vorbit vineri cu BuzzFeed News: ”Am publicat asta pentru ca voiam sa vad daca si altcineva din Boston a fost afectat. Cred ca a fost o eroare de transmisie care a afectat doar casa mea”.
Chiar daca a primit numeroase mesaje care o acuza, ea sustine ca nu a inventat povestea, iar contul sau a devenit privat.

”Nu am primit sesizari privind problema mentionata in Boston. Daca inca aveti probleme cu acest canal, va rugam sa ne trimiteti datele pentru a putea remedia situatia”, i-au scris reprezentanti ai RCN.

RCN deserveste aproximativ 300.000 de abonati in Boston, New York, Philadelphia si Washington DC. La inceputul acestui an, serviciul a fost cumparat cu 1,6 miliarde de dolari de TPG.

To Top