Interne

Poşta Română va livra 150.000 de colete de la eMag, cu ocazia Black Friday

posta-romana-va-livra-150-000-de-colete-de-la-emag-cu-ocazia-black-friday

Poşta Română va livra 150.000 de colete comandate pe site-ul retailerului eMag cu ocazia Black Friday, comenzile putând fi ridicate din cele peste 200 de oficii PostCollect din Bucureşti şi din ţară, a anunţat, operatorul poştal naţional, într-un comunicat de presă.

   

‘Cu ocazia Black Friday, 150.000 de colete comandate pe site-ul retailerului eMAG vor ajunge la clienţi, prin intermediul Poştei Române. Comenzile vor putea fi ridicate din cele peste 200 de oficii PostCollect din Bucureşti şi din ţară. Din totalul acestora, 70 de unităţi poştale au program de lucru cu publicul şi sâmbăta, astfel că primele colete vor putea fi ridicate încă din 19 noiembrie. Mai mult, toate cele 33 de oficii PostCollect din Bucureşti vor fi deschise şi în zilele de duminică. În prezent, sunt operaţionale 202 oficii PostCollect în Bucureşti şi în toate judeţele ţării, prin care vor fi procesate şi livrate aproximativ 150.000 de colete. Mai exact, 15.000 de colete vor ajunge, zilnic, timp de 10 zile, la clienţi, prin intermediul Poştei Române, cu ocazia Black Friday’, se arată în comunicatul citat.

Potrivit Poştei Române, expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare.

‘Dacă, până în prezent, destinatarii erau avizaţi de eMAG printr-un SMS în momentul în care coletele erau predate Poştei Române, în perioada Black Friday notificarea va veni direct din partea operatorului poştal. Poşta Română va transmite un SMS pentru fiecare colet care va intra în oficiul ales de client. Acesta va conţine: numărul AWB al trimiterii, numărul şi programul oficiului poştal, precum şi suma de plată ramburs. Din totalul celor 202 oficii poştale în care funcţionează serviciul PostCollect, toate unităţile au ghişee special dedicate acestui serviciu, program extins – seara şi în weekend, iar 70 de oficii poştale au program de lucru cu publicul şi sâmbăta. Totodată, Poşta Română vine în sprijinul clienţilor din Bucureşti cu un program prelungit, în toate cele 33 de oficii PostCollect, în zilele de duminică (20 şi 27 noiembrie), în intervalul orar 9:00 – 13:00’, precizează Poşta.

În cadrul serviciului PostCollect, operatorul naţional de servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele partenerului la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului.

Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului, iar, conform contractului încheiat, Poşta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poştale timp de 4 zile calendaristice, de la data sosirii în unitate.

Poşta Română nu este o instituţie publică, ci companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990, ce funcţionează pe gestiune economică, ceea ce înseamnă că îşi formează singură veniturile din contracte comerciale şi, prin urmare, se autofinanţează.

Compania este deţinută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informaţională, în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%.

În prezent, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie. Compania a încheiat anul 2014 cu un profit net de 22,8 milioane de lei (5 milioane de euro), după cinci ani de pierderi.

To Top