Interne

Dedeman deschide un magazin la Oradea, investiție de 14 milioane euro

Compania Dedeman, cel mai mare retailer de bricolaj de pe piața autohtonă, deținut de frații Dragoș și Adrian Pavăl, va deschide vineri, 2 septembrie, un magazin la Oradea, și va ajunge la o rețea de 44 de unități.

   

Investiția în noul magazin a fost de 14 milioane de euro, iar unitatea are o suprafață de vânzare de 13.000 de metri pătrați, o parcare de 480 de locuri și un portofoliu de peste 45.000 de produse. Pentru acest magazin au fost create peste 200 de locuri de muncă.

“Oradea este situat la o distanță egală față de Viena, Praga și Bucuresti, într-un nod strategic pentru rutele comerciale care asigură schimburile economice dintre vestul și estul continentului european. Odată cu deschiderea acestui magazin, vom fi prezenți în fiecare oraș reprezentativ situat în apropierea frontierei de vest a țării noastre. Cu ajutorul noii tehnologii, sunt premise bune să ne creștem vânzările și către clienții din țările vecine.” , a declarat Dragoș Pavăl, președinte Dedeman.

Prin inaugurarea magazinului din Oradea compania Dedeman mai face un pas în procesul de expansiune ce vizează atingerea unui număr de 50 de magazine la nivel național.

Dedeman a avut anul trecut un profit net de 563 de milioane de lei (127 de milioane de euro) cu 35% mai mare față de câștigul de 415 milioane de lei (93,4 milioane de euro) raportat în 2014.

Afacerile Dedeman ar putea depăși în acest an pragul de un miliard de euro, dacă ținem cont că în 2015 vânzările au fost de 4,36 de miliarde de lei (980 de milioane de euro), potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanțe.

Dedeman este prezent pe piață din anul 1992 și are, în prezent, o rețea de 42 de magazine, cu suprafețe cuprinse între 7.500 și 18.000 de metri pătrați, peste 45.000 de produse în fiecare unitate și peste 8.300 de angajați.

Principalii jucători din piața locală de bricolaj sunt Dedeman, Praktiker, Hornbach, Leroy Merlin, Brico Dépôt sau Mr Bricolage.

To Top