loading...

Cum poți scăpa definitiv de EJACULAREA PREMATURĂ? Iată 5 TRUCURI eficiente de a scăpa de ejaculare precoce și de a rezista mai mult în pat…

Nu este deloc plăcut pentru ea (şi chiar stânjenitor pentru ţine) când acţiunea se termină foarte repede. Poate nu termini în câteva secunde, dar cu siguranţă vrei ca erecțiile să dureze cât mai mult, şi cauţi în permanentă noi modalităţi prin care îţi poţi atinge ţelul. Experţii sexologi sunt de acord că erectiile de scurtă durata reprezintă cel mai comun lucru asupra căruia bărbaţii se simt foarte vulnerabili.

Sigur, probabil majoritatea bărbaţilor au o anumită tehnică care (cred ei) îi ajută să reziste mai mult, şi aici putem aminti număratul invers, recitarea în gând a tablei înmulţirii, imaginarea unei zile de muncă etc. Însă adevărul este că atunci când te concentrezi să rezişti mai mult, nu te mai concentrezi în a produce plăcere partenerei. Degeaba rezişti 20 minute dacă partenera de-abia aşteaptă că tu să termini. Trebuie să fie ceva plăcut, care se aşteaptă cu nerăbdare, şi care îţi doreşti să se termine cât mai târziu, nu ceva obligatoriu, care trebuie să dureze cât mai puţin.

Îţi prezentăm în continuare 6 modalităţi prin care poţi rezistă mai mult în timpul actului sexual însă, pentru că sunt cazuri în care aceste modalităţi tot nu dau rezultate, îţi oferim şi o varianta de back-up, „a fail-safe mechanism”.

1. Studiază Kamasutra
În Kamasutra este explicată o tehnică prin care te poţi antrena să rezişti mai mult, iar această tehnică este următoarea: începe penetrarea lent, cu o penetrare la circa 2 – 3 secunde. Treptat, pe parcursul următoarelor 4 – 5 minute, măreşte ritmul penetrării până ajungi la o penetrare pe secundă. Continuă aşa până când simţi că aproape termini şi atunci, în timp ce eşti înăuntrul partenerei, opreşte-te până te simţi iar stăpân pe situaţie, apoi reia procedeul de la zero, adică o penetrare la maxim 3 secunde.
2. Schimbă mişcarea
Simţi că eşti pe punctul de a termină, dar nici unul dintre voi nu este pregătit pentru acest moment? Opreşte penetrarea. Acest lucru îţi da şansă de a-ţi „încarcă bateriile” şi a te pregăti pentru o nouă rundă.

3. Redu viteza
Nu este recomandat să foloseşti tot timpul o viteză mare de penetrare. Redu ritmul la o penetrare la 1 – 2 secunde, şi încearcă să faci şi alte lucruri în acest timp, cum ar fi să o săruţi pe gât, să-i rozi lobul urechii sau să-i mângâi tot corpul. În acest caz, plăcerile vor veni din zone multiple, iar tu ai posibilitatea de a termină actul sexual mult mai târziu.

4. Lucrează muşchiul iubirii
Muşchiul iubirii este denumirea populară pentru muşchiul pubococcygeus, care este localizat în zona genital-anală, de la pubis la coccis. Pentru a identifica muşchiul şi pentru a învaţă cum să-l comanzi încearcă, în timp ce urinezi, să opreşti jetul timp de două secunde. Vei observă că pentru a obţine acest efect, va trebui să încordezi partea interioară a coapselor superioare. Pentru a antrena eficient acest muşchi, va trebui să faci aşa numitele exerciţii Kegel, care presupun contractarea acestui muşchi timp de două secunde, apoi relaxarea lui pentru alte două secunde şi tot aşa timp de câteva minute. Acest exerciţiu trebuie făcut zilnic şi, în timp, vei putea să controlezi cu precizie momentul în care decizi să ejaculezi.

5. Metodă
Această metodă presupune folosirea unui anume ritm în timpul penetrării, şi anume 7 penetrări rapide, urmate de 9 penetrări lente. Cele 7 penetrări rapide nu sunt suficiente pentru a ajunge la orgasm, iar cele 9 penetrări lente sunt suficiente pentru obţinerea unei stări de respiro şi controlarea ejaculării.

To Top