Externe

Cum arata inelul impodobit cu 3827 de diamante, creat in 3 ani de zile. Bijuteria indiana costa aproape 3 milioane de dolari

Cum arata inelul impodobit cu 3827 de diamante, creat in 3 ani de zile. Bijuteria indiana costa aproape 3 milioane de dolari

Aurul nu mai este prima optiune atunci cand vine vorba de bijuterii. A fost inlocuit de platina sau alama.

   

Cel putin asta reiese dupa o vizita la targul de specialitate deschis la Mumbai. Nestematele colorate si perlele sunt, anul acesta, preferatele publicului.

Un pandantiv rotund, batut cu diamante, la 25.000 de dolari sau un colier cu diamant de 73 de carate si safire, la 40.000 de dolari – sunt doar doua dintre podoabele expuse la targul de bijuterii de la Mumbai.

Atractia evenimentului este de departe un inel impodobit cu 3827 de mici diamante – un numar record. Cantareste aproximativ 50 de grame si are o valoare estimata de 2.750.000 de dolari.


Ashish Sand, reprezentant Savio Jewellery: „Procesul de creatie si productie a durat trei ani de zile. Acest inel este un omagiu adus Indiei. Are forma de paun, pasarea nationala a Indiei.”

Vizitatorii au remarcat ca designerii indieni au devenit tot mai indrazneti in privinta combinatiilor de materiale si pietre pretioase. Si tot mai multi aleg sa imbine stilul traditional indian cu designul occidental.

Prernaa Makhariaa, designer de bijuterii: „Diamantele si pietrele colorate sunt combinate cu aur, argint, alama sau cupru. Designerii indieni sunt tot mai inovativi. Se joaca cu diferite texturi si materiale.”

Aurul alb sau galben a fost materie prima si pentru alte creatii pretioase: cravate, rochii sau ornamente sub forma unor monumente celebre. Mai nou, au luat avant vanzarile de bijuterii pentru copii. Este vorba de bratari si cercei care au aplicate imaginile unor personaje din desene animate populare printre cei mici.

Hitesh Lohia, managerul unei companii de bijuterii: „Este o piata cu potential urias. Sunt bijuterii din aur care se vand cu preturi intre 30 de dolari si 150 de dolari.”

1200 de companii locale si straine isi expun creatiile la cel mai mare targ de profil din India. Evenimentul nu a debutat insa intr-o nota optimista. Prima jumatate a anului a adus vanzari mai mici decat in aceeasi perioada din 2015.

To Top