Actualitate

Amendă de 10.000 de lei în cazul hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc

Comisariatul Regional Brașov al ANPC s-a autosesizat în cazul bărbatului care ar fi fost refuzat de o vânzătoare a hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc, care nu a vrut să-l servească pentru că nu vorbea limba maghiară.

UPDATE 12:30 ANPC a amendat cu 10.000 de lei hipermarket-ul Kaufland din Odorheiu Secuiesc.

Comisarul Sorin Susanu a declarat pentru România Liberă că nu a fost un accident, ci o practică, de aceea a luat această măsură.

Comisarul a mai precizat că, în 2015, hipermarket-ul a mai fost amendat cu 5.000 de lei pentru că reclamele și pliantele erau exclusiv în limba maghiară.

”Ca urmare a acestei filmări, CRPC Brașov se autosesizează!!”, a scris pe Facebook Claudiu Susanu, comisar-șef al CRPC Brașov, potrivit newsbv.ro.

Reacția Kaufland România
”Regretăm experiența prin care a trecut clientul nostru și ne cerem scuze. Subliniem că ne delimităm ferm de astfel de comportamente discriminatorii și misiunea noastră este să oferim produse și servicii de calitate însoțite de amabilitate față de toți clienții, nediferențiat.

Te asigurăm de toate eforturile noastre de a comunica cu clienții noștri într-o manieră corecta. Facem un efort continuu de a preveni astfel de situații și demarăm periodic training-uri cu angajații noștri”, a fost răspunsul Kaufland România pentru un client care a făcut plângere.

Copyright © 2017 StirileRNL.ro

To Top
error:
x
Da-ne un like daca ti-a placut articolul!Ai dat deja like? Poti inchide asta apasand X